21.25

Jessika

Jag vet att du har det bra nu.
Att du sitter där uppe bland alla rosa moln.
Jag vet att du ser oss där uppe i paradiset.
Du lider aldrig mer, du är fri nu.
Jag önskar jag bara kunde hoppa upp och hämta dig.
Ha dig tillbaka, så att allt blev som förut, utan smärta.
Ditt hjärta är det starkaste jag vet.
Jag trodde aldrig dom där doktorerna skulle få rätt.
För jag hoppades att du skulle smälla dom på fingrarna igen.
Men du lät dom vinna, även om du visade hur en riktig kämpe gör!
Jag kommer aldrig glömma den 31 januari 2010.
När jag såg dig ligga där, inlindad i det fina lakanet,ditt hår hängande så fint.
Men du var så kall, och jag kunde inte varma dig.
Med dina slutna ögon gav du mig en ny syn på livet.
Att leva varje dag, här och nu, för man vet aldrig när det är över.

Lilla hjärtat, jag saknar dig!

1997-02-20 - 2010-01-31
Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0