göra ingenting-dagen :)

alla har gått och lagt sig och jag sitter och pratar med bäästa' på nätet :)
denna dagen.. hmm.. inte den bästa kanske..
vad har man gjort..
tjaa... vaknade nog vid 11 åt frulle vid halv 12 .. ganska gött kanske :)
sen "hoppa" man in i duschen :) gjorde vid mig och gjorde sedan ingenting i några timmar....
hmm..
vid ungefär 18-19 tiden stack vi till Madde och Tildas nya lägenhet och hälsade på :) mycket trevligt var det :)
sedan hem titta på " Prinsessan och grodan" med familjen och sedan "hairspray" :)
så här mycket film har jag nog inte tittat på på länge :O :)
ringde och pratade med Camilla (bäästa') och Lena (hennes mamma) och gissa vad!!! :D
de kommer hit på midsommarafton :D
såå.. alla som kommer att fira midsommar med oss är alltså:
- Jag (såklart xD), mamma, pappa, nathalie (som fyller 8 år på midsommarafton), noah och neyla
- Lena och Camilla
- Madde och Tilda
- Farmor och Sigge
:D detta kommer bli den bästa midsommaren på länge :D
neej.. nu ska jag inte skriva mer :D
ha de!
Kram!
/ niicole :)
Nicole

Kommentarer
Postat av: miiilla

haha så de va dee ni snacka om va xD

tänk så vill ja inte komma dåee? :O :P

2010-06-14 @ 00:16:14
Postat av: niicole :)

haha milla.. xD



tro mig.. det vill du:D <3

2010-06-14 @ 00:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0